چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

مشاور و مجری امور چاپ و تبلیغات و پرچم

ارائه انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال، سازه نمایشگاهی، تولید انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، پرچم دستی و پایه پرچم و روبان.

از حسن انتخاب شما سپاسگذاریم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پرچم مذهبی

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ق.ظ | نما پرچم | ۰ نظر

آشنایی با پرچم مذهبی

مسلما همه ی ما در مراسم های عاشورا و عزاداری شرکت کرده ایم و در این مراسم های پرشور با انواع زیادی پرچم مذهبی نیز روبرو شده ایم . این پرچم ها تنها طبق رسومات به کار گرفته نمی شوند ، بلکه این پرچم ها نشان  دهنده  ی غم و اندوه دل مسلمین و پیام آور ورود دوران عزاداری میباشد.

پرچم  های مذهبی شبیه یکدیگر و در یک طرح نیستند. انواع مختلف از پرچم مذهبی وجود دارند که از تفاوت  های   بسیار زیاد و تفاوت های کلی از نظر جنس و اندازه و جهت استفاده برخوردار می باشند.

شما میتوانید با سلیقه ی خودتان متنی مناسب را با هدف  مناسبت های مذهبی مختلف برای چاپ پرچم مذهبی انتخاب کنید و حتی در انتخاب رنگ و نوع خط نوشتاری بر روی پرچم مذهبی نیز میتوانید دخیل باشید.

نکته دیگری که باید بیان شود آن است که  پرچم های مذهبی  تنها مخصوص مراسم عزاداری نیستند و ممکن است در اعیاد نیز بکار گرفته شوند.

انواع پرچم  مذهبی

به دلیل سلیقه های مختلف مردم و اعتقادات ملی خاص انواع مختلفی از پرچم های مذهبی امروزه در بازار های مخصوص آن رایج شده است که به طور خلاصه میتوان از انواع پرچم  مذهبی می توان به چندین مورد اشاره کرد.از جمله ی آنان موارد زیر می باشند که بیشترین کاربرد پرچم مذهبی و وسایل دیگر مذهبی را به خود  اختصاص داده اند:

1- پرچم مذهبی لایه باز

2-پرچم مذهبی بزرگ

3-پرچم های مذهبی دستی

4- پرچم های مذهبی اهتزاز

توجه داشته باشید که قیمت پرچم مذهبی انتخابی شما با توجه به کاربرد آن در مراسم های مختلف و نوع انتخابی شما و حتی کیفیت چاپ پرچم مذهبی، متفاوت خواهد بود.

برای مثال:

1-پرچم های اهتزاز مذهبی افقی به صورت جای چوب یا واتر پانچ مورد استفاده بیشتر مردم قرار  می گیرد. از رایج ترین ابعاد این پرچم ها می توان اندازه های زیر را اشاره کرد:120 *70-140*80 -150*90 -170*100سانتی متر و…

2- پرچم های اهتزاز مذهبی عمودی نیز  به صورت واتر پانچ یا جای چوب عرضه میگردند که  با تنوعی بسیار گسترده در طرح و ابعاد مختلف در اختیار مشتری قرار می گیرند. از ابعاد رایج  این محصولات میتوان اندازه های زیر را اشاره کرد :2*1 – 3*1 -4*1متر و…

تولید پرچم مذهبی

امروزه با پیشرفت صنعت و فناوری شاهد پیشرفت روز افزون بشر می باشیم و به خوبی می دانیم که این پیشرفت های صنعتی در تمام جنبه های تولید کالا گنجانده شده است.

پس طبق آمار بدست امده از  پیشرفت بشر در تمام زمینه ها و جنبه ها میتوان گفت که تولید این پرچم نیز، با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه های تولید پرچم های مذهبی با کیفیت بالا و طرح هایی مناسب  تولید می شود و به دست مشتریان میرسد. ابعاد، اندازه، و  جنس پرچمو نوع نوشتار روی پارچه آن که به صورت چاپی می باشد، بر اساس خواسته مشتری آن تهیه خواهد شد.

چاپ پرچم مذهبی

 

چاپ پرچم مذهبی امری تخصصی میباشد که نیازمند تجربه و استفاده از بهترین مواد اولیه ای همچون پارچه  های  مناسب میباشد. پس به یکی دیگر از فعالیت هایی که مربوط به تولید انواع پرچم مذهبی می باشد میتوان اشاره کرد که به آن چاپ نوشته بر روی پرچم مذهبی میگویند.

پرچم  مذهبی را میتوان به طور خلاصه و با  نظر گرفتن کیفیت چاپ و جدا از   نوع و  جنس پارچه  تولید شده به  چند  صورت کلی به بازار ها  عرضه کرد:

1- چاپ سیلک دقیق

2-چاپ سابلیمیشن

3-چاپ نوشته به  صورت نوشته با دست نوشته

4-چاپ با  تکه دوزی و گلدوزی ، زری دوزی و یا تی چرخهای دستی و ماشینی

5- بافت با ماشین آلات مخصوص بافت زری

فروش پرچم مذهبی

پس از آنکه شما تصمیم به خرید پرچم مذهبی گرفتید ، و با بررسی قیمت پرچم مذهبی و نوع چاپ پرچم مذهبیمی توانید دست به انتخاب مراکز تولید پرچم مذهبی بزنید . سعی کنید در انتخاب خود دقت کنید زیرا در هنگام برپایی مراسم های عزاداری و یا اعیاد ملی بسیاری از مردم با دیدن پرچم مذهبی به خلق و خوی صاحب آن مراسم  و یا حتی  به نکته‌ای از دین پی می‌برند.

از ویژگی هایی که میتوان یک پرچم مذهبی با کیفیت انتخاب کرد آن است که جنس پارچه بکار رفته شده در آن  به  گونه‌ای باشد که قابلیت شستشو داشته باشد و در سال‌های آینده نیز شما بتوانید از آن استفاده کنید.

پرچم های مذهبی خود را از نما پرچم بخواهید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی