چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

مشاور و مجری امور چاپ و تبلیغات و پرچم

ارائه انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال، سازه نمایشگاهی، تولید انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، پرچم دستی و پایه پرچم و روبان.

از حسن انتخاب شما سپاسگذاریم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پرچم رومیزی

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ | نما پرچم | ۰ نظر

ارائه دهنده انواع پرچم های رومیزی در رنگ های متنوع

پرچم رومیزی برای تبلیغات و مناسبات گوناگون کاربرد دارد. پرچم رومیزی در انواع مختلفی تهیه می شود و با توجه به سلیقه مشتری قابلیت اضافه شدن تزئینات و بعضی آپشن های دیگر را دارد. کاربردهای پرچم رومیزی بسیار است و می توان در مکان های مختلفی از آن استفاده کرد.

پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از انواع پرچم های تبلیغاتی و تجاری است که در ابعاد کوچک تولید می شود. این  پرچم حاوی لوگوی شرکت و معرف برند تجاری شماست. اگر به دنبال نمایش لوگوی تجاری خود هستید استفاده از یک پرچم رومیزی بهترین راه است. با وجود اندازه کوچک پرچم رومیزی، موارد استفاده آن بسیار گسترده است. حتی این اندازه کوچک باعث شده تا قابلیت های آن اضافه شود. همانطور که از نام پرچم رومیزی بر می آید، این پرچم، به صورت تزئینی روی میز قرار می گیرد. پرچم رومیزی را می توان در دکور، کتابخانه و سایر فضاهای قاب بندی شده نیز قرار داد. موارد استفاده زیادی برای یک پرچم رومیزی وجود دارد.

انواع پرچم های رومیزی

1- اگر شما در یک نمایشگاه یا رویداد فروش شرکت کرده اید می توانید پرچم رومیزی حاوی لوگوی شرکت خود را روی میزهای غرفه تان قرار دهید. اگر پرچم شما در کنار بروشورها و کارت ویزیت شرکت قرار بگیرد به آن رسمیت می بخشد و در عین حال به عنوان یک کالای تزیینی می تواند به کار شما جلوه زیباتری هم دهد.

2- به هنگام سخنرانی در یک همایش، پرچم رومیزی شرکتتان را روی میز سخنرانی قرار دهید. این پرچم هویت و تعلق خاطر شما را به شرکتتان نشان خواهد داد. در عین حال تمام کسانی که در طول سخنرانی به شما نگاه می کنند، در ضمیر ناخودآگاهشان تصویر لوگوی شرکت شما نقش می بندد. به این ترتیب از یک روش تبلیغاتی خوب نیز بهره برده اید. هر وقت در آینده کسی شما و حرف هایتان را به یاد بیاورد بدون شک لوگوی شرکتتان نیز به ذهنش متبادر می شود.

3- گاهی شما مهمان های ویژه ای را از شرکت ها یا کشورهای مختلف دعوت کرده اید. بسیار زیبا و به جاست اگر پرچم حاوی لوگوی شرکت آن ها و یا پرچم کشورشان را به شکل پرچم رومیزی در جایگاهی که باید بنشینند قرار دهید. به این ترتیب هم برنامه شما رسمیت بیشتری خواهد یافت و هم با گذاشتن پرچم رومیزی ارزش و جایگاه مهمانتان را نشان داده اید و اعتماد و اطمینان طرف مقابل را جلب خواهید کرد.

4- اگر محصول جدید شرکت خود را معرفی می کنید یا اینکه در یک نمایشگاه قصد معرفی کالاهای خود را دارید می توانید از پرچم رومیزی برای نشان دادن برند خود استفاده کنید. نمایش کالا در کنار لوگوی برندتان یک تبلیغات ارزان و کم هزینه برای هر چه بیشتر شناخته شدنتان خواهد بود.

5- برای آنکه ارزش شرکت و اعتبار آن را به کارمندانتان یادآوری کنید، می توانید از پرچم رومیزی در جلسات یا به هنگام آموزش کارکنان استفاده کنید. مسلما کارمندان با دیدن لوگوی شرکت در این جلسات، خود را مرتبط به شرکت می بینند و احساس تعلق خاطر و ارزش نسبت به شرکت شان خواهند داشت. احساسی که  باعث بالا رفتن حس مسئولیت در آنان خواهد شد.

6- یکی از ویژگی های پرچم رومیزی، قیمت پایین آن هاست. سفارش پرچم رومیزی ارزان در تعداد زیاد برای تبلیغات و سایر اهداف شما مقرون به صرفه است. در ضمن شما با یک بار سفارش می توانید بارها از این پرچم ها و مزایایشان استفاده کنید.

7- قرار دادن پرچم رومیزی بر میز کارتان یا در اتاقتان باعث می شود تا کارتان رسمیت بیشتری پیدا کند. وقتی مشتری یا شرکای تجاری شما در اتاقتان با شما ملاقات می کنند، دیدن لوگوی شرکت در طول صحبت هویت کاری شما را به آن ها نشان خواهد داد.

8- به هنگام بستن قراردادهای تجاری مهم و مشترک میان دو شرکت می توانید یک پرچم رومیزی به طرف مقابل هدیه بدهید تا به عنوان نمادی از همکاری مشترکتان در اتاق کنفرانس یا تالار عمومی و یا اتاق مدیر عامل شرکت قرار دهند. خود شما هم می توانید پرچم های رومیزی شرکای تجاری تان را در قفسه ای در اتاق های مهم شرکت قرار دهید. این نمایشی از ارتباطات تجاری گسترده شما خواهد بود.

9- استفاده از پرچم رومیزی مناسبتی، هر فرهنگی مناسبت های گوناگونی دارد که برای افراد آن فرهنگ اهمیت خاصی دارند. شما می توانید با چاپ پرچم رومیزی که حاوی پیام های فرهنگی متناسب با مناسبت مورد نظرتان باشد، هم فکری و توجه خود را به فرهنگ ملی و مذهبی تان نشان دهید. به ویژه اگر در این مناسبت ها برنامه خاصی برای معرفی شرکتتان در نظر گرفته اید قرار دادن یک پرچم مناسبتی در کنار لوگوی شرکتتان می تواند ارزش تبلیغاتی نیز داشته باشد. همچنین پرچم رومیز مناسبتی می تواند در سخنرانی های مذهبی و ملی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پایه تکی و دوبل استیل                                                                                                                 

چاپ پرچم رومیزی

پرچم رومیزی انواع مختلفی دارد و با توجه به انواع کارکرد می تواند در ابعاد، شکل و جنس های متفاوتی تولید و ارائه شود. معمول ترین نوع پرچم رومیزی، پرچم پارچه ای ساتن و جیر است. برای چاپ طرح لوگو، از چاپ دیجیتال تمام رنگی استفاده می شود. همچنین زمینه های رنگی متفاوتی برای کار وجود دارد. نوع ساتنی پرچم رومیزی به دو شکل براق و مات است. ابعاد معمول آن 20 در  30  سانتی متر است. برای تزیین دور پرچم می توانید از ریشه در اطراف آن استفاده کنید یا همان برش لیزری معمول را بخواهید. پرچم رومیزی به شکل دو رو نیز روی پارچه چاپ می شود.

برای پایه پرچم های رومیزی انواع مختلفی وجود دارد. پایه های سنگی و استیل از پایه های مرسوم است ولی پایه های خاتم هم تهیه می شوند که برای قرار دادن پرچم رومیزی حاوی لوگو روی میز  کارمندان شرکت برازنده است. اگر قصد دارید چندین پرچم را کنار هم بگذارید، می توانید از پایه های دوبل هم استفاده کنید.

استفاده از پایه های دوبل مخصوصا وقتی که قصد دارید هویت ملی شرکت خود را معلوم نمایید کاربرد دارد. همچنین اگر تجارت بین المللی انجام می دهید و یا دو شرکت با یکدیگر قصد همکاری دارند استفاده از دو پرچم رومیزی در کنار همدیگر به جاست و معنای همکاری و اعتماد متقابل را به  ذهن متبادر می سازد.

اندازه های مختلف پرچم رومیزی و انواع  پایه های آن

قیمت پرچم رومیزی

همانطور که اشاره شد، برای سفارش پرچم رومیزی اگر سفارش شما تعداد زیادی  پرچم را شامل شود، هم قیمت برایتان مناسب تر خواهد بود و هم می توانید از تعداد زیادی پرچم در مراسمات گوناگون استفاده کنید. هدف ما ارائه یک کار با کیفیت و پرچم رومیزی ارزان است.قیمت پرچم رومیزی با توجه به نوع  پارچه، اندازه کار و پایه متفاوت خواهد بود ولی استفاده از پرچم رومیزی از جمله  تبلیغات ارزان و به صرفه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی