چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی

چاپ پرچم،هدایای تبلیغاتی،تولید پرچم

مشاور و مجری امور چاپ و تبلیغات و پرچم

ارائه انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال، سازه نمایشگاهی، تولید انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، پرچم دستی و پایه پرچم و روبان.

از حسن انتخاب شما سپاسگذاریم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پرچم یادبود

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ | نما پرچم | ۰ نظر

پرچم یادبود یکی از عناصر مورد استفاده در مراسم ها، بزرگداشت ها و هم چنین همایش هایی است که در یک روز خاص و یا به صورت اتفاقی انجام می شود. پرچم یادبود در این رویداد ها به صورت نمادین در آن مراسم ها به شکل یادبود اهدا می شود و یا در آن جا به شکل بیان گر آن رویداد به تعداد کثیری به اهتزاز در می آید.

نگاهی به کارکرد پرچم یادبود

پرچم یادبود نمادی از یک رویداد، شرکت، اداره، کشور و تیم باشگاهی خاصی می باشد که آن را به شکل نمادین در   مراسم هایی که برای بزرگداشت مکان مورد نظر خود است برگزار می کنند به اهتزاز در می آورند و یا این که به شکل نمادین به طرف مقابل خود اهدا می کنند. به عنوان مثال: در مسابقات فوتبال به خصوص جام های جهانی بسیار دیده ایم که کاپیتان های تیم های دو کشور پرچم های یادبود را با نشان فدراسیون فوتبال کشور خود که  نمادی از آن کشور می باشد را به عنوان یادبودی از برگزاری آن رویداد مهم به یادگار به کاپیتان تیم حریف اهدا می کند و تیم مقابل نیز برای ادای احترام این کار تکرار می کند.

 

در سوی دیگر نیز نوع دیگر این نوع پرچم ها وجود دارد که معروف به پرچم یادبود رومیزی می باشد این پرچم ها  در  سایز های مختلف وجود دارند و کاربرد اصلی آن چاپ لوگوی آن نهاد، باشگاه و یا شرکتی می باشد که این پرچم در آن جا قرار گرفته شده است این نوع پرچم ها را بیشتر در شرکت های مسافربری و هواپیمایی می توان مشاهده کرد که عموما علاوه بر نماد لوگوی شرکت خود نمادی از پرچم های کشور های مختلف را نیز بر روی آن چاپ کرده اند و به نوعی به صورت غیر مستقیم قصد دارند تا به مراجعه کننده یادآوری کنند که شرکت هواپیمایی مورد نظر علاوه بر مقصدی که شما قصد سفر به آن جا را دارید به کشور هایی که در نماد آن در این بخش آورده شده نیز سفر دارد. پس می توان این را نیز تذکر داد که این پرچم یادبود مذکور عمل راهنما را نیز دارد و به بیننده راهنمایی و یادآوری برخی از کار ها را می نماید. نوع دیگری از کارکرد پرچم یادبود بخش زیبایی شناسی آن است به گونه ای که بر اساس  شکل و طرح و لوگوی شکیل و مجلل آن باعث می شود وقتی که بر روی میز کارمند های نهادی قرار می گیرد حالت با شکوهی را به فضای محیط پیرامون آن اتاق به وجود آورد. همان طور که در بسیاری از مصاحبه هایی که با مقام معظم رهبری و یا رییس جمهور مشاهده می کنیم زمانی که پرچم یادبود جمهوری  اسلامی ایران را بر روی میز کار آن  ها می بینیم حس غرور خاصی را به ما القا می کند. این حس را می توان در وجود همه افرادی که به آن مشاهده می کنند به صورت کاملا محسوسی لمس نمود و احساس کرد.

نوع دیگر استفاده از این پرچم یادبود به گونه کاربرد دادن هدیه به دوست و یا بستگان می باشد؛ بدین گونه که  می  توان اگر می دانیم که دوست مورد نظر به باشگاه و یا کشور خاصی و یا هر شخص و یا چیزی علاقه دارد می توان عکس و یا لوگوی آن را بر روی پرچم یادبود چاپ کرد و آن را به عنوان هدیه ای خاص به وی اهدا نمود تا با مشاهده آن خوشحال شود و همیشه زمانی که به آن پرچم یادبود بنگرد، هم چنین به یاد ما نیز خواهد بود.

پرچم یادبود رومیزی به شکل متفاوتی در بازار عرضه می شود که نوع اول آن پایه سنگی می باشد و نوع دیگر آن نیز  به شکلی هستند پایه آن از جنس استیل می باشد.

عواملی که در قیمت گذاری های این پرچم ها موثر هستند مشمول: جنس پارچه، رنگ، طراحی، اندازه، چاپ و نوع چاپ بر روی پارچه می باشد که بنا بر آن چه که مشخص است هر چقدر که کیفیت کار و مرغوبیت آن بالاتر باشد بر همان اندازه نیز قیمت کار افزایش پیدا خواهد کرد.

چگونگی چاپ پرچم یادبود

برای چاپ این نوع پرچم ها در ابتدا می بایست طرحی خاص از لوگوی مورد نظر را در قالب فایل فتوشاپ و یا عکسی با کیفیتی بالا در اختیار شرکتی که قصد طراحی آن را دارد قرار داده البته که برخی از آن ها نیز کار طراحی لوگو را انجام می دهند. برای چاپ لوگو جنس پارچه تاثیر بسیار خواهد گذاشت بنا بر این اگر جنس پارچه از ساتن باشد این تاثیر گذاری را بسیار خواهد کرد. از طرفی دیگر نیز چاپ لوگو اگر به شکل دو طرفه باشد هم زیبایی و اقتدار خاصی را به نمایش می گذارد زیرا برخی افراد به جهت صرفه جویی در هزینه از کیفیت کار زده و سفارش پرچم یک رو می کنند که با این شکل از مرغوبیت و پیام رسانی کار کاسته می شود و آن غروری را که می بایست پرچم با نمایش لوگو به بیننده برساند کاسته خواهد شد. کاربرد دیگری چاپ پرچم یادبود به صورت دو طرفه دارد این است که اگر یک  طرف آن کثیف و یا آلوده شود می توان از طرف دیگر آن استفاده کرد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی